Richtlijn beantwoorden mail en post
Alle berichten waarop Academycoaching moet reageren of actie moet ondernemen, worden geregistreerd en toegewezen aan de persoon welke het bericht afhandelt. Dat maakt eventuele controle op de afhandeling mogelijk. Academycoaching streeft ernaar berichten binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Lukt dit niet, dan wordt er een korte noot gestuurd naar de ontvanger waarom er van de termijn wordt afgeweken en wanneer hij/zij antwoordt mag ontvangen.
Bericht van ontvangst
Voor bepaalde onderwerpen kunnen kortere of langere behandeltermijnen gelden. Welke afdoeningstermijn voor uw bericht geldt, wordt bepaald door diegene welke het bericht in behandeling neemt. U krijgt het bericht van ontvangst maximaal 2 werkdagen nadat uw brief of e-mail geregistreerd is. In het bericht van ontvangst kunt u ook lezen welke medewerker uw bericht behandelt. Berichten gaan bij Academycoaching altijd via de mail. Reclame en ongevraagde informatie wordt niet beantwoord.
Berichten kunnen zowel via de algemene mail binnen komen als rechtstreeks naar de persoon aan wie het bericht geschreven is. Aan de hand van het onderwerp bij de algemene mail wordt bepaald wie het bericht verder afhandelt.
Berichten, brieven, e-mail
Een brief verstuurt u aan: Academycoaching | Maliebaan 80A | 3581 CW | Utrecht
Een e-mail over sollicitaties: andre@academycoaching.nl
Een e-mail over de website mag naar: webmaster@academycoaching.nl
Online berichtgeving
Op de social media kanalen reageren we op berichtgeving welke in het openbaar is geplaatst alleen als we daarin worden aangesproken. Persoonlijke berichten via bijvoorbeeld facebook of twitter pakken we binnen 24uur op. Ook is de mogelijkheid om via de site direct contact te hebben via de chat.